Як організувати батьківські збори

Правила проведення батьківських зборів

 1.     Класний керівник, готуючись до батьківських зборів більш за все
     повинен      піклуватися про емоційний рівень зборів.
 2.     Якщо батьки в більшості своїй на збори не ходять, значить, вони
      не люблять своїх дітей, або вони "голосують ногами" проти форми
      і змісту     зборів, що проводяться.
 3.     Краще всього, коли в проведенні зборів активну роль грають самі
     батьки, якщо це необхідно, учні і класний керівник.
 4.     Класному керівникові потрібно перед дзеркалом своєї душі
     навчитися цікаво, винахідливо, чудово і оригінально розповідати
     про життя в класі і про дітей.
 5.     У батьків лише тоді з'являється любов до школи і до класу, коли
      вони  беруть активну участь в житті класу.
 6.     Батьківські збори завжди закінчуються індивідуальним
     консультуванням батьків, яке проводять класний керівник,
     психолог, соціальний педагог, вчителі-предметники.
 7.     Батьківські збори - монолог класного керівника - найменш
     вдала форма його проведення.
 8.     Важливо завжди пам'ятати одну особливість всіх зборів: про
     що б на них не йшла мова, які б схвильовані та галасливі були
     дебати, проте після закінчення зборів все, про що так палко
     сперечалися, тут же забувається. Потрібно відразу ж по ходу
     зборів кожну ідею, кожну пропозицію, кожну пораду, якщо
     вони прийняті всіма або більшістю, в найкоротші терміни,
     по свіжих слідах, спільно з найбільш зацікавленими батьками,
     розробити до рівня планового завдання та приступити до реалізації.
 9.     Класний керівник просто зобов’язаний використовувати всі

     можливості, вміння та знання батьків на користь колективу.

 Поради батькам

*    Якщо до школи є бажання й можливість займатися з дитиною, нехай вона прийде в школу, уміючи читати. У віці 4—5 років учитися читати легше, ніж у 7—8 років.
*    Терпляче допомагайте дитині, якщо у неї недостатня швидкість читання.
*    Навчаючи дітей читати, враховуйте їхні інтереси. Дитина, яку вчили читати примусово, неохоче користується своїм умінням.
*    Якнайбільше грайтеся з дітьми. Шлях дошкільника до грамоти лежить через ігри у звуки та букви.
*    Розповідайте дітям казки. Навіть «зовсім великі» діти (ми часто говоримо семи-, восьмирічній дитині: «Ти вже великий») дуже люблять послухати пісеньку, казку перед сном. Це заспокоює їх, допомагає зняти напругу.
*    Частіше влаштовуйте сімейні читання. Дітям, які вже виросли, читати вголос іще цікавіше, ніж маленьким.
*    Читайте самі, нехай дитина бачить, що вільний час мама й тато проводять не лише біля телевізора.
*    Є речі, які дітям краще не чути й не знати: наприклад, суперечки батьків із приводу якихось побутових проблем тощо. Тим часом суперечки батька й матері з приводу прочитаної книги діти повинні чути обов’язково.
*    Не забувайте про те, що вік із 7 до 16 років — це проміжок життєвого шляху, коли людина або набуває потреби в читанні й реалізує її протягом усього життя, або втрачає цю можливість.
*    Не поспішайте відразу відповідати на дитячі запитання, краще порадьте пошукати відповіді самостійно в книгах.
*    Збирайте вдома різні словники: тлумачний, орфографічний, енциклопедичний, іноземних слів тощо; привчайте дитину звертатися до словників і працювати з ними.
*    Старайтеся купувати й дарувати дітям хороші книги, обов’язково з написом. Звертайте увагу на те, що читають ваші діти.
*    Разом із дитиною сформуйте для неї таку бібліотеку, щоб у ній були різні книги, а не лише, наприклад, фантастика та пригоди.
*    Разом купуйте, читайте, ремонтуйте книги, обговорюйте прочитане. У такий спосіб набагато легше впливати на читацькі смаки дитини.

*    Обов’язково запишіть дитину до бібліотеки. Час від часу ходіть туди разом із нею.

Немає коментарів:

Дописати коментар